ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Παρακαλούμε να διαβάσετε την παρούσα σελίδα και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν απαντώνται οι ερωτήσεις σας, να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπό μας μέσω της φόρμα που σας αναφέρουμε παρακάτω, με αυτό τον τρόπο καταφέρνουμε να παρέχουμε τις χαμηλότερες αξίες, να είμαστε αφοσιωμένοι στην ταχύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιων και να έχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

Έχουμε λάβει την απαραίτητη φροντίδα, να παρέχουμε αναλυτική ενημέρωση και πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας. 

Ο καταναλωτής, έχει στη διάθεση του, τη διαθεσιμότητα για κάθε προϊόν, στη σελίδα προβολής του.  

Παράδειγμα σελίδας προϊόντος:

Αυτή μεταφέρεται και στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνεται έπειτα από την επιτυχή τοποθέτηση της παραγγελίας. Εάν δεν έχετε λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάντε αναζήτηση στα εισερχόμενα και στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας για email  με αποστολέα το “[email protected]” 

Παράδειγμα ενημέρωσης μέσω email:

Επιπροσθέτως ενημερώνεστε για τον αριθμό της παραγγελίας σας και με SMS.

ΠΡΟΣΟΧΗ – ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε να ελέγξετε τη κατάσταση της παραγγελίας σας απευθείας από το σύστημα μας πατώντας εδώ: https://ora-kourtis.gr/orders/

Υ.Γ. Και οι εκπρόσωποί μας γνωρίζουν ακριβώς τις ίδιες πληροφορίες που θα δείτε στην ανωτέρω σελίδα.

Επίσης, θα ξανα λάβετε ενημέρωση μέσω email (αυτόματα) όταν η παραγγελία σας: 

Είναι έτοιμη για παραλαβή ή αποστολή από το κατάστημά μας.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι η παράδοση γίνεται στο διάστημα που αναφέρεται στη σελίδα κάθε προϊόντος και στις ενημερώσεις που λαμβάνει ο κάθε πελάτης μέσω emails, αφού ολοκληρώσει την παραγγελία του επιτυχώς!

Κάποια προϊόντα βρίσκονται στο κατάστημα μας και κάποια πρέπει να παραγγελθούν από τους προμηθευτές μας.   

Αναλυτικά οι διαθεσιμότητες των προϊόντων μας είναι: 

  • Άμεση παραλαβή / Παράδοση 1 έως 3 ημέρες (Βρίσκεται σε απόθεμα στο κατάστημα μας. Σημείωση:  σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι περισσότερος κατά 24 -48 ώρες)
  • 1 έως 3 ημέρες για την παράδοση τους (Βρίσκεται σε απόθεμα στην αποθήκη μας. Σημείωση:  σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι περισσότερος κατά 24 -48 ώρες)
  • 4 έως 10 ημέρες για την αποστολή τους (Σημείωση:  σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι περισσότερος κατά 24 -48 ώρες).
  • Κατόπιν παραγγελίας: έως 30 ημέρες για την αποστολή τους (Σημείωση:  σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι περισσότερος κατά 24 -48 ώρες).

Κατά συνέπεια η παράδοση γίνεται στο διάστημα που αναφέρεται στη σελίδα κάθε προϊόντος και στις ενημερώσεις που λαμβάνει ο κάθε πελάτης μέσω emails, αφού ολοκληρώσει την παραγγελία του επιτυχώς! Υπάρχουν ενημερώσεις πριν την παραγγελία σε κάθε προϊόν αλλά και κατά την τοποθέτηση της.

 

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
– Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας

Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές αξίες στην Ελληνική αγορά, συνεργαζόμαστε με πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, όπως στη περίπτωση σας, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όπως υπολογίστηκε αρχικά.

– Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο στο προμηθευτή

Ανάμεσα στα 5,500 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή ένας συνεργάτης της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, για να σας προσφέρει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

– Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

– Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Λόγω κάποιων διαταραχών παγκοσμίως στις υπηρεσίες όλης της αλυσίδας διανομής, ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις στο χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

Όλα τα προϊόντα μας τα αποστέλλουμε σε συσκευασία δώρου

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε έως 3 αλλαγές, αφαιρέσεις ή προσθήκες προϊόντων ανά παραγγελία, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί στην εταιρία ταχυμεταφορών.
Για οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να μας ενημερώσετε είτε αποστέλλοντας σχετικό email στο [email protected], ως απάντηση στην ενημέρωση της παραγγελία σας.
Στις περιπτώσεις αλλαγής ή προσθήκης προϊόντος σε παραγγελία, ο χρόνος αποστολής της αλλάζει, αφού η διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελιών, ξεκινά από την αρχή.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, το οποίο είναι 20 € (ευρώ), μέσω της DHL Courier.

Εφόσον το επιστρέψετε στο κατάστημα, με φυσική παρουσία το κόστος είναι στα 10 € (ευρώ) και αφορά την πρώτη αποστολή σε εσάς.

Όταν ολοκληρώνεται επιτυχώς μια παραγγελία λαμβάνεται ένα email που αναφέρει ότι: “Η παραγγελία σας ειναι ΕΝΕΡΓΗ και σε ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ”.

Μέχρι να παραδοθεί η παραγγελία σας, από το κατάστημα μας, στην DHL courier (για να σας παραδοθεί), δεν λαμβάνετε καμία νεότερη ενημέρωση!

Συνεπώς, επικοινωνήστε με εκπρόσωπο μας, για την εξέλιξη της παραγγελίας σας, ΜΟΝΟ στην περίπτωση που έχει παρέλθει και η τελευταία μέρα από το εύρως των ημερομηνιών που σας έχει σταλθεί στο email σας αλλά και τις ενημερώσεις σχετικά με τις πιθανές καθυστερήσεις, πριν αλλά και μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας.

Παρακαλούμε για να ολοκληρωθεί η ακύρωση της παραγγελίας, θα πρέπει να “κατεβάσετε” και να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης κάνοντας “κλικ” στο παρακάτω σύνδεσμο: Έντυπο Υπαναχώρησης ΚΟΥΡΤΗΣ.

Υπάρχει περίπτωση, να σας ανοίξει σε προστατευόμενη προβολή. Είναι σύνηθες φαινόμενο, για την προστασία του υπολογιστή σας. Τα αρχεία συνήθως ανοίγονται μόνο για ανάγνωση ή σε προστατευόμενη προβολή. Όταν ανοίξετε το έγγραφο, πάνω δεξιά, θα δείτε μια ένδειξη που θα αναφέρει “Ενεργοποίηση επεξεργασίας“, εκεί θα κάνετε κλικ, και έπειτα θα μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης.

Όταν ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση του εντύπου, παρακαλούμε να μας το αποστείλετε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://ora-kourtis.gr/forma-akyrosis-parangelias/

Παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται σε αυτόν τον σύνδεσμο (πατήστε στο σύνδεσμο): https://ora-kourtis.gr/allagi-diefthynsis-apostolis/

Εάν έχετε παραγγείλει προϊόντα με διαφορετικές ημερομηνίες παράδοσης, θα αναχωρήσουν όλα μαζί με την ολοκλήρωση της παραγγελίας. 

Επιπροσθέτως σας δίνουμε τη δυνατότητα αφού έχετε ολοκληρώση την παραγγελίας σας, να την «σπάσετε» και να σας αποσταλούν ξεχωριστά. Η παρούσα υπηρεσία έχει επιπρόσθετο κόστος 10 ευρώ.

Για την μεμονωμένη και ξεχωριστή αποστολή για κάθε προϊόν (με χρέωση 10 ευρώ), πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://ora-kourtis.gr/pollaples-apostoles/

Τηλεφωνήστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 215-215-3521 και ζητήστε τεχνική υποστήριξη. Ένας συνεργάτης μας θα σας βοηθήσει να επιλύσετε το πρόβλημα τηλεφωνικώς ή με όποιο άλλο τρόπο.

ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ?

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο/ κουμπί και εν συνεχεία συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ