ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Θα είστε κύριος των αγαθών από και μετά από το χρονικό σημείο κατά το οποίο: (α) λαμβάνουμε την πλήρη πληρωμή ή (β) παραδίδουμε τα αγαθά σε εσάς.

Η «Εταιρεία» ασφαλίζει κάθε αγορά κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, έως ότου παραδοθεί στην καθορισμένη διεύθυνση παράδοσης. Απαιτούμε υπογραφή για κάθε παραδοθέν αγαθό. Από το χρονικό σημείο της υπογραφής παραλαβής η ευθύνη για τα αγαθά που αγοράσατε μετατίθεται σε εσάς. Εάν έχετε ορίσει έναν παραλήπτη διαφορετικό από εσάς για τους σκοπούς της παράδοσης (για παράδειγμα ως δώρο), τότε αποδέχεστε ότι η υπογραφή από αυτόν/η (ή σε αυτή τη διεύθυνση παράδοσης) είναι απόδειξη της παράδοσης και εκπλήρωσης της συμβατικής υποχρέωσης εκ μέρους της «Εταιρείας» καθώς και της μετάθεσης της ευθύνης με τον ίδιο, ως άνω, τρόπο προς εσάς. Τα αγαθά βρίσκονται υπό δική σας ευθύνη από τη στιγμή που τα παραδώσουμε στη διεύθυνση που μας υποδείξατε.

Η ΕΛΤΑ Courier μπορεί να παραδώσει σε ορισμένους προορισμούς χωρίς τη συλλογή υπογραφής. Αν αυτή η επιλογή ισχύει για τη διεύθυνση παραλαβής σας, μπορείτε να ενημερώσετε την προτίμησή σας στη σελίδα αποστολής πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της αγοράς. Σημειώστε ότι αν δεν συλλέξουμε υπογραφή, συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας και επιβεβαιώνετε ότι η «Εταιρεία» μας μπορεί να αφήσει το πακέτο ή τα πακέτα σας εκτός των εγκαταστάσεων της διεύθυνσης αποστολής που μας υποδείξατε, χωρίς να λάβουμε υπογραφή για απόδειξη της παράδοσης, και αναλαμβάνετε την πλήρη ευθύνη για τυχόν απώλειες ή ζημιές που μπορεί να προκύψουν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η ΕΛΤΑ Courier μπορεί να αρνηθεί να παραδώσει την παραγγελία σας εάν θεωρεί ότι η διεύθυνση αποστολής θεωρείται μη ασφαλής.

Λάβετε υπόψη ότι αποσκοπούμε στην αποστολή όλων των παραγγελιών εντός 4-10 εργασίμων (Δευτέρα έως Παρασκευή) ημερών κατά τη διάρκεια των περιόδων πώλησης. Οι χρόνοι παράδοσης που εμφανίζονται στον ιστότοπο είναι εκτιμήσεις και πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο ως οδηγός και να αρχίζουν από την ημερομηνία αποστολής. Σε κάθε περίπτωση, θα σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός 30 ημερών από την ημέρα αποδοχής της παραγγελίας σας.

Εάν η παράδοση καθυστερήσει από οποιοδήποτε γεγονός εκτός της σφαίρας ελέγχου μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν για να σας ενημερώσουμε και θα λάβουμε μέτρα για την ελαχιστοποίηση της επίδρασης της καθυστέρησης σε εσάς. Εφόσον το κάνουμε αυτό, δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για τις καθυστερήσεις που προκαλούνται από το ως άνω γεγονός.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης πέραν της χρονικής στιγμής που συμφωνήθηκε, ο χρήστης οφείλει να ζητήσει από την «Εταιρεία» να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων και μόνο σε περίπτωση που δεν παραδοθούν τα αγαθά εντός αυτής της επιπλέον προθεσμίας, δικαιούται ο χρήστης να καταγγείλει τη σύμβαση. Τα ανωτέρω δεν εφαρμόζονται όταν η παράδοση εντός της συμφωνημένης προθεσμίας είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης, ή εάν ο χρήστης έχει ενημερώσει την «Εταιρεία», πριν από τη σύναψη της σύμβασης, ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση αμέσως. Μόλις καταγγελθεί η σύμβαση, η «Εταιρεία» οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

 

ΚΥΠΡΟΣ

Οι αποστολές στην Κύπρο γίνονται με την εταιρία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Πόρτα-Πόρτα και EMS.

Η επιβάρυνση ανά αποστολή είναι 20€.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον:

  1. Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 57 55 654.
  2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.
  3. Το ειδικό καρτελάκι της «Εταιρείας» καθώς και οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο (Παρακαλούμε στείλτε email στο info@orakourtis.gr εάν κάποια από τις αγορές σας έχει παραδοθεί χωρίς το ειδικό καρτελάκι της «Εταιρείας» ή την ετικέτα του προϊόντος).
  4. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ του ρολογιού ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
  5. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος.
  6. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
  7. Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω της ταχυμεταφορικής υπηρεσίας “Πόρτα-Πόρτα” της ΕΛΤΑ Courier.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να αιτηθούν πριν στείλετε τα προϊόντα σας πίσω σε εμάς για να επιτρέψετε την εύκολη αναγνώριση και την έγκαιρη επεξεργασία. Οι μη αναγνωρισμένες επιστροφές θα επιστραφούν στον αποστολέα.

Η «Εταιρεία» δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.

Εναλλακτικά, σε περίπτωση που ο χρήστης δεν επιθυμεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δικαιούται, εντός της αυτής ως άνω προθεσμίας υπαναχώρησης (14 ημέρες από την παράδοση κλπ), να αντικαταστήσει οποιοδήποτε αγαθό της παραγγελίας με άλλο αγαθό, στην ίδια ως άνω κατάσταση, χωρίς, στην περίπτωση αυτή, να χρεωθεί (ο χρήστης) με νέα έξοδα αποστολής.

Τα παραπάνω ισχύουν για παραγγελίες που έχουν δοθεί μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, μέσω τηλεφώνου ή οποιουδήποτε άλλου μέσου γραπτής επικοινωνίας, ακόμα και αν επιλέξατε ως τρόπο παράδοσης παραλαβή από συγκεκριμένο κατάστημα. Για αγορές που πραγματοποιείτε μέσω του δικτύου των καταστημάτων μας έχετε δυνατότητα αντικατάστασης μόνο με άλλο προϊόν και όχι επιστροφής χρημάτων.

Περαιτέρω, σας ενημερώνουμε ότι η «Εταιρεία» δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμιά περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Για την αντικατάσταση και οποιαδήποτε μορφής επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι μόνο η ίδια η αντιπροσωπεία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την μεταφορά και παραλαβή προς επισκευή προϊόντων προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπεία. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τους πελάτες μας.

Ανατρέξτε στην Αποστολή & Επιστροφές για περισσότερες πληροφορίες.

Ελαττωματικά προϊόντα

Τα εμπορεύματα ταξινομούνται ως ελαττωματικά εάν δεν είναι ικανοποιητικής ποιότητας, κατάλληλα για το σκοπό ή όπως περιγράφονται. Σημειώστε ότι αντικείμενα που είναι κατεστραμμένα ή ως αποτέλεσμα κανονικής φθοράς, λόγω ατυχήματος ή λόγω κακής χρήσης, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

Εάν το προϊόν σας είναι ελαττωματικό όταν το λάβετε, μπορείτε να το επιστρέψετε για επιστροφή χρημάτων εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία που το λάβατε. Εάν έχετε στην κατοχή σας το προϊόν για περισσότερο από αυτό, και σίγουρα πάνω από έξι (6) μήνες, τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Σχετικά με την εγγύηση των προϊόντων, ανατρέξτε στους Όρους Εγγύησης για περισσότερες πληροφορίες.

Χρώματα

 

Έχουμε καταβάλει κάθε προσπάθεια να προβάλουμε όσο το δυνατόν ακριβέστερα τα χρώματα των προϊόντων μας που εμφανίζονται στο «Κατάστημά» μας. Ωστόσο, καθώς οι οθόνες ηλεκτρονικών υπολογιστών ποικίλλουν, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η εμφάνιση οποιουδήποτε χρώματος στην οθόνη σας θα είναι απολύτως ακριβής.

Επαναλαμβανόμενες επιστροφές

Προσφέρουμε μια πολιτική ευέλικτων επιστροφών για να διευκολύνουμε ακόμη περισσότερο την εμπειρία της ηλεκτρονικής σας αγοράς. Παρακολουθούμε τον αριθμό των επιστροφών που πραγματοποιούν οι πελάτες μας και επισημαίνουμε τις συνεχείς επιστροφές, οι οποίες ενδέχεται, κατά τη διακριτική μας ευχέρεια, να οδηγήσουν στο κλείσιμο του λογαριασμού σας στο «Κατάστημα» ή στην απόρριψη μελλοντικών παραγγελιών από εσάς.